Iron maneko nire entrenoen eta bizipenen erakusgarri izan nahi duen bloga

Blog en los que quiero compartir la preparacion del iron man..

sábado, 22 de septiembre de 2012

Atseden behartua / Descanso obligado

Atzo ortzirala, belauneko minak jarraitzen zuela ikusirik, fisioarengana bisita egin nuen.. Haren diagnostikoak hasieran beldur haundi eman zidan, dirudienez, belaunako kartilagoa ukituta neukan. Izan ere, basto internoa gainkargatua neukan, eta horrek belauna piskat desplazatzea ekarri zidan... Makurrena pentsatzen ari nintzen, masajea hagitz mingarria izan zen, baina saioa bukatzean, poliki poliki lasterka jarraitzen ahal nuela erran zidan, hori bai, entrenamenduak luzaketa eta izotzarekin tartekatuz.. Hala ere, eta errebestak direla aprobetxatuz, atsedena luzatu eginen dut... Uste dut New Yorken aunitz sufrituko dudala..

Ayer viernes, y viendo que el dolor en la rodilla continuaba decidí pedir hora para el fisio. Su diagnostico inicial  me dió mucho miedo, tengo tocado el cartilago de la rodilla. La razón de era una sobrecarga en el vasto interno, que había hecho que la rodilla se me desplazase un poco, lo justo para irritar al cartilago.. Estaba pensando lo peor, el masaje fue dolorosísimo, pero al acabar me dijo que podía seguir corriendo, teniendo especial cuidado con la recuperación, estiramientos y hielo.. Como este fin de semana son las refiestas, alargaremos el descanso.. Me parece que sufriré mucho en la maratón de New York.

No hay comentarios:

Publicar un comentario